Promenad, birstashopping och mättkoma!

Hej på er!
Nu verkar det som om blogg.se fungerar problemfritt igen, skönt!

Fick en hemsk tanke idag.. "tänk om all min information på bloggen försvinner"..
Usch.. hemska tanke! Jag själv brukar rätt så ofta kolla bakåt i tiden...
"Vad gjorde jag för ett år sedan"... och kolla upp när saker var osv....


idag vid 16-tiden fick jag ett ryck och ville hitta på något !
Frågade då min granne
Helene, om hon och Elton ville följa på Birsta..
Och det ville dem :)

Från oduschad och ofräsch till "toppskick" på 30 minuter (rekord?)
Vi shoppade på Birsta i ca 1,5 timme.. sen ville inte Arvid längre !!
Stackars liten var arg och trött... så då åkte vi hem :)

Men lite shopping blev det iaf.

"BamseBody" + strumpor!


Pyjamas med apor ! :)
   (tvådelad för att slippa knappkrångel på nätterna!)


Dräggel/kräkslapp... samt mokkasiner!!



Sötaste Elton och Sötaste Arvid sitter snällt och väntar medans mammorna shoppar :)




Nu är klockan 22.40, och jag ska bara "plocka lite".. sen är det natten för mig!

imorgon är det återigen dags för "familjelivsfika" !!
Imorogn ska vi hem till en helt ny i vårat "gäng" spännande!
Grannen Helene och Elton skall också följa. kul!


Nu säger jag Tack för idag.

Kram /Frida !




Postat av: Acca

vi måste ha samma smak,tittade oxå på den där bodyn idag å strumpor men de var så stora och pyjamasen tittade jag på i stan härom dagen...men så bökigt å måsta ha strumpor då han ska sova annars var den söööt.vet inte när de kan sova barfota utan att bli för kall?



kram kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits