Oj, vilken natt !

Hej på er !
Igår somnde Arvid kl 18.00....
jätteskönt tyckte jag då..
Somnade dock inte förrens 01.30 jag o CH...
Inte lika skönt när han vaknade kl 04.15 imorse....superpigg!
Vid 05.30 var han dock inte alls lika glad,, så då tog jag o Arvid en biltur... 1 timme åkte vi..
Han sov och jag lyssnade på radio... konstig musik spelar dem den tiden på morgonen.

Jag o Arvid har nu tagit en tupplur.. hela 30 minuter.. hehe..

Men så fort Arvid planerar att sova fler tupplurar idag, så kommer även jag att göra det!

CH han jobbar, stackarn ska jobba 12,5 timmar .. med så lite sömn :(

Kram å hej/Frida!




Postat av: Malin

Hello!

Har faktiskt vunnit en gång, presentkort på 300 kr :) Alldeles innan jul, så de var perfekt (extra julklappar till Nova).

Gör många tävlingar nu, eftersom jag inte skriver så mycket el lägger ut bilder längre, funderar på att lösenordsskydda! Finns en del som inte har nåt på min sida och göra, tyvärr! Därför är min blogg tråkig nu och full med tävlingar istället.

Postat av: Anonym

Haha, tack. Ljustadalen födde väl inte direkt fram några journalister må jag säga;) Jag mår mest illa när jag måste säga att jag faktiskt växte upp där.

2009-02-21 @ 19:58:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits