Lördag = Sovmorgon! :)

Hej hej!

I natt har jag sovit riktigt mycket, tack älsklingarna mina :)
Somnade 22.00 i soffan igår... CH hjälpte mig in i sovrummet.. somnade som en stock.
Arvid och CH fick ut och åka inatt vid 04-tiden.. Arvid var arg och vill inte sova.
Jag, jag sov vääälidgskönt trots att Arvid grät och skrek..
Sen när dem kom hem så sov han så skönt vidare i sängen...
kl 07,45 klev Arvid å CH upp ... jag fick sova ännu mer, underbart !

Fotade lite igår.. på prinsen så klart.. :)

Massa småfisar.. :)  Mammas och pappas gofis !!



Här lite "hoppbilder".







Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen ska vi ut å åka lite.

Hej hej.




Postat av: Anna

Skönt att få sova ut ordentligt!



Det var en riktigt söt liten pojke ni hade! :-)

Postat av: pernilla

Hade du boken flickan under gatan? skulle köpa den men den var restad.. :/ kanske får låna din?

2009-02-28 @ 17:08:11
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Helene

Vem vann tävlingen Frida? :D

2009-02-28 @ 20:02:34
URL: http://eneleh.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits