Idag är ingen vanlig dag...

För det är mammas födelsedag! Hurra hurra hurra!
Min mamma Eva fyller idag 27år...ehh, ja. enligt henne själv iaf.
Vi kan väl idag vara snälla och låta bli att skriva ut den riktiga åldern ;)

(Ja, hon är precis så lång som hon ser ut.. lika lång som CH..... ehh.. ja..)


Jag och Arvid bestämde oss för att ta sovmorgon idag... vi sov ända till 05.30..suck.
Men men.. gick bra att kliva upp idag.. kändes inte allt för tungt. (sov ju 2 timmar igår på em.)

Vid 10-tiden skjutsade vi CH till jobbet, sen blev det raka vägen ner till Birsta City...shopping!
Shoppingturen drog ut lite på tiden, hela 3 timmar blev den.. men men, Arvid var på bra humör nästan hela tiden!

Vid 15-tiden åkte vi till bowlinghallen för att fira mamma.. ovanligt att vi är där va?
Mamma fick massa paket och vi andra fick god tårta ! Tack tack :)


Arvid började bli rejält trött vid 17.30, så då åkte vi hem..
Vid 18 sov han såå skönt... när ska han vakna imorgon ??

På birsta hittade jag två "dockor" till Arvid.. såååå söta !!

Ser ni vilka det föreställer?
Fr.vänster : MammaFrida, Arvid och PappaCarl-Henrik !!

Arvid blev mycket glad över att få mamma och pappa som dockor.
Han biter på oss, och när han blir arg, då slänger han oss i golvet.. toker!!



Nu ska jag göra en "plocksväng" här hemma... allt ska på sin plats.. skönast så tycker jag.
Imorgon är min stora älskling hemma hela dagen, UNDERBART!

Kram å hej/Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits