Gårdagens kaffe=halva priset?

Jag gjorde det igen!
Jag drack kaffet, fotograferade det, men glömde att blogga det!
Så här kommer enbart gårdagens kaffe!





Postat av: Acca

yes på name it.bra med neutralt då jag ska ha den som halsduk tills han dreglar:)men de var den sista..evelina frågade för hon hade oxå velat haft.tänkte på dej oxå. men de hade gått fort då de hade haft både på tjej å kille....kanska finns kvar i stan de frågade vi aldrig.kram

Postat av: Lotten

Hej Evelina!

Grattis på din namnsdag idag.

Hoppas att du får det toppen.

Massor med kramar från Lotten

2009-02-12 @ 10:38:55
Postat av: Sofia

Tjena!

Va roligt att du hittde mig för nu har jag en blogg till att följa, eran! =)



Babysången är ju så skoj, iaf för barnen.

Ses på tisdag när vi ska sjunga lite.



Kram Sofia & Melwin

2009-02-12 @ 12:42:39
URL: http://www.bruceleontin.devote.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits