Fyra....

Hej hej!

Hittade denna utmaning hos
Tina !

Fyra tvprogram jag brukar se:
*  The Office
* Unga mödrar
* 2½ män
* Dokumentärer om människor...

Fyra saker jag gjorde i går:
* Köpte bilbarnstol
* Umgicks med Arvid
* Fikad på Birsta med Evelina o Nelly
* Vaknade klockan 07.15

Fyra som står på min önskelista:
* GPS
* Våffeljärn
* Soudastreamer
* Sockervaddsmaskin.....

Fyra saker jag avskyr:
* Oliver (alltså sånna man äter, inte namnet)
* Kapris
* Sushi
* Mjukbröd som blivit hårt

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Umgås med Arvid
* Umgås med Carl-Henrik
* Dricka kaffe
* Dricka rödvin :)

Fyra saker jag åt i går:
* Varm macka på Charm
* Chicken Nachosburger
* Salta pingvingodisar
* Digestivekex..

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Vidar
* Alfons
* Astrid
* Sixten

Fyra jobb jag skulle vilja ha: (Lönen är 25.000:- på samtliga du än väljer)
* Innesäljare
* Receptionist
* 118100  (svara på roliga frågor)
* Turistbyrå

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* MAX
* McDonalds
* Sibylla
* Big Boy

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Mamma
* Syster
* Carl-Henrik
*
 
Fyra bloggar jag utmanar:
Jag gör som Tina.. jag utmanar ALLA mina bloggläsare som själv har blogg :)




Postat av: karla

heej=) ja jag kom på det förut:P jag är så glömsk nu förtiden ja så mycket i mitt huve men nästa gång men då är säkert inte peter pan hemma så man får gå ensamen...var carl-henrik me dig??kramar

Postat av: karla

ja hehe... jo köpte en kalender jag med igår=) så nu jäklar=)

2009-02-28 @ 08:16:26
Postat av: Johanna

Ramlade in på din blogg...superfin!! =) Ha en härlig helg!

2009-02-28 @ 13:17:28
URL: http://johannajois.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits