Försenat, uteblivet samt dagens kaffe !

God morgon!
Jag måste väl börja med att säga FÖRLÅT!
Jag har inte varit någon bra bloggerska sista dagarna...
Bjuder här på torsdagens kaffe!


Igår Fredag så blev det inget kaffe här hemma!!
Jag drack 2 koppar hemma hos
mli & johan!

Idag dricker jag kaffe ur denna lustiga ligga kopp!
2 öron ! Trevlig kopp, men dock för liten för mitt kaffe eg... men men..

(kolla Jennie, en Elefant :-)   )


Igår vad jag o Arvid hemma hos Emelie, johan & Stella...
Stella var MYCKET söt !! mörkt härligt hår över hela huvudet :)
Blev inget fotograferande. lilltjejen låg o vila på Mli hela tiden ...

Efter besöket hos dem så åkte jag o Arvid till ICA o köpte lite mat...
Sen hem o gjorde köttfärssås.. mums!
Gjorde en god sallad till...

Blev inte att jag fotade middagen, men ni vet väl hur köttfärssås å spag. ser ut?

BANANGRÖT...
Arvid har börjat med gröt nu....
I förrgår kväll fick han gröt, och sen sov han 7 timmar i sträck !
Överlycklig så trodde jag "YES, nu kommer han alltid att sova 7 timmar på gröt"...
Igår kväll fick han också gröt...
När han tillslut somnade kl23.30 så sov han oroligt...
Åt 3 gånger inatt..och vaknade 07.00....fan... dumma banangröt som inte fungerade ..
men men... han ska få gröt ikväll också... *hoppas hoppas*

DAGENS PLANER:
Idag ska jag och Arvid ta det lugnt här hemma...
CH jobbar 08.30-16.00... sen blir det familjemiddag..

VÄDRET:
Snö snö snö snö...
Jag är less på snö nu... iof. så blir det ljusare.. men, nu räcker det!

Arvid ligger och sover en liten tupplur nu...
Sen tänke jag plocka fram kameran och fotografera honom...

Kram/Tröttamamman




Postat av: jennie

Klart du måste dricka kaffe ur den muggen! :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits