Finbesök i soffan :)

Hejsan !

Jag och Arvid fick finbesök idag :)  
Helene´ & Elton !!
jag och Helené träffades på kyrkis, och det kändes superbra direkt!!
Vi började prata, och då visade det sig att dem bor i huset här bredvid oss!
(vi ser tom. till varandra från fönstret :)

Våra söta småprinsar fotades givetvis idag ;)

Elton verkar tycka att Arvid ser rätt så kul ut ...


Att smila på bild var inget dem ville göra idag..men lika söta iaf !!


Precis som Hugo så ville även Elton känna på Arvid :)


Prinsarna!


Verkligen supertrevligt att vi har så trevliga grannar!
Lite roligt är också att Helené är uppväxt i Ljungaverk !!! (där bor min morfar !)

Hoppas på fler fika med er!

Dagens kaffe kommer snart.....

//Frida!




Postat av: Acca

du är utmanad,läs min blogg!

Postat av: Acca

de har jag med, så tog den roligaste mappen å de blev självklart på prinsen...sen så tog jag bilden där ist.:)

2009-02-05 @ 17:56:51
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Jennie

så söta ungar!!!

2009-02-05 @ 20:27:55
URL: http://sliparen.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits