Det har öppnat en ny frisörsalong i "byn"...

God afton.
På riktigt så har det öppnat en salong..
Rakt över gatan. najsprajs dessutom.
Herr= 150:-, Dam=170:-, Barn= 100:-  Så för 420:- så kan hela fam. klippa sig :)

Men.. ikväll fick jag för mig att färga håret då...
Så nu sitter jag här... med klet på huvudet! 
Detta skall sitta till 23.10.. vore smidigt om Arvid fortsätter att sova.. *pp*
Sen när detta är ursköljt så skall det kletas mer.. slingor tydligen.

Ja.. men hur smart är jag.. börja färga håret 22.30 på kvällen?

Om resultatet från färgning+ slingning blir bra så tänkte jag gå över
till salongen imorgon och boka en klipptid...
I värsta fall så får hon väl färga om det annars då .. är nog bra pris på det med :)

Ja men så här snyggt är det iaf. än så länge ;)




Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Jag får oxå sånna ryck lite nu och då på dygnet. Som nu tex, tänkte jag ta ett bad=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits