Dagen som passerat!

Hejsan!
Idag har vi varit på fikaträff i Granloholm, skoj skoj!

Arvid sov väldigt underligt inatt.. eller väldigt illa kanske man tom. kan säga!
Somnade vid 20-tiden..
Sen åt han kl 00, kl 01, kl.02, kl. 03, och vaknade sen kl. 04.30!
Mellan 04.30-05.30 var det INGET som var roligt tyckte Arvid.
Arvid ville INTE äta, INTE sova, INGET...
Så mammaFrida och pappaCarl-Henrik fick anpassa sig, tjoohoo...
Först så gick jag omkring med honom, sen tog CH över!
CH satte honom i bilstolen och gungade honom... efter många gungningar så somnade han !
Sen lyfte vi över honom och då sov han i sängen till 08,00...

Kul och intressant information va ;)


På förmiddagen sov Arvid en 2timmars tupplur, vilket är helt normalt...
Sen när det var dags för eftermiddagstuppluren så gick det inte lika bra..
16.00-18.00 bar jag honom i min famn, sjöng, vyssade och tröstade...
Arvid var trött så trött, men ville INTE sova... (återigen!)
Efter att ha burit honom i 2 timmar så gav jag upp.
Ner med Arvid i overallen och i bilstolen, sen ner till bilen och iväg...
Arvid somnade snällt nästan direkt... vad är det med  bilen som gör att han somnar direkt?
När jag ändå var ute och körde så passade jag på att inhandla dagens middag....(McD..)
Väl hemma så sov han sååå skönt och jag plockade av honom ytterkläderna och lade honom i sängen..

Ännu roligare läsning va?


Ja, men det där var väl min dag idag.. haha...
Och förresten, vi ska väl inte glömma vad jag gjort sen 18.30..
Tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt och plockat !

En riktigt underbar dag helt enkelt.. *hihi*


Inga bilder har jag heller..
Tror att detta inlägg satte rekord i tråkighet, sorry... ska bättra mig till imorgon, lovar!

Kram o hej/Frida!






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits