Bilder och mera bilder !!

Hej hej!
Idag har vi haft en härlig dag...
Massa bus och lite nyttigheter :)

Tänkte börja med att visa lite familjebus!!!

Jaha, hur länge ska man hänga här då??



Underbara son!!


Sååå vacker :)


Nu räcker det, plocka ner mig !



Ahh, det här var bättre :)



Men att leende tänker jag INTE bjuda på idag....


Mysa på pappa är alltid bra...



Okej då, ett leende får ni väl då...


Här busar pappa med mig, pappa är sååå rolig !!!



Arvid i en av sina favoritleksaker... gåstolen!!



Här ser ni killen som gillar blåbärspuré !


Idag var jag duktig och kokad lite äppel/russin/kanelpuré till Arvid !
Receptet fick jag av våran supertrevliga granne
Helene !
5 äpplen, 1 näve russin, liiiite kanel..
Skala, tärna och koka...
Sen mixa i mixer...
Ner i burkar, låt svalna sen in i frysen!

Det blev ca 12 portioner...




Nu ska jag studsa ut i köket och göra fint!

Sov gott, och glöm inte att TÄVLA !




Postat av: Acca

god morron!

var har du hittat de där burkarna? verkar ju praktiska då man ska börja med pureér:)

Postat av: Maria

Ha ha, vad söt han är Arvid då han hänger upp i luften. Ser lite skeptisk ut...

Hugo ligger och sover nu och jag ska plocka undan lite här hemma.

Ha en mysig torsdag!!

Kram kram

2009-02-19 @ 14:17:35
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej! Ursäkta att det dröjt med att svara på din fråga. Men jag har använt mig av ett typsnitt som heter "Impact Label" för att göra "textremsorna". Du kan hitta det på dafont.com.

Där hittar du en massa bra, snygga och gratis typsnitt. :)

2009-02-19 @ 19:51:12
URL: http://katjat.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits