Babysång, bowlingfika och mystiska meddelanden..

Ahoj. Marek, nádeje, všetko je v poriadku sa vás a vašu rodinu.
Tu nájdete veľa fotiek z nás a trochu o tom, čo robíme v dní.
Mať dobré zdravie a rodinu. Dúfať, že preklad funguje dobre.


Hej hej!
Blev dåligt med blogginlägg igår...
Först hade jag problem att logga in, sen gick det inte att lägga in bilder.
Men nu idag så verkar det fungera bättre...

Igår var jag och Arvid på babysång!
På vägen dit plockade vi upp
Karla o Theodore

Söta Arvid o söta Theodore i väntan på sången....



Sången var mycket trevlig idag också!
Roligaste är väl eg. fikat efter, och pratet oss mammor mellan...
Har upptäckt att det är minst 6st av oss mammor som har bloggar också!
Ska googla lite mer.. kanske hittar man fler :)

Efter att vi varit på sången så åkte vi alla 4 till bowlinghallen, blev fika där också :)
Pappa Carl-Henrik tyckte det var mycket trevligt att få träffa Karla och lille Theodore.

Arvid är lite längre, men bara lite ;)




Arvid ville titta in i kameran, men Theodore han ville sola.. :)


Theodore boxar lite på Arvid....



Arvid blir lite arg och skäller ut Theodore :)




Efter bowlingfikat så skjutsade vi hem Karla och Theodore...
Jag och Arvid åkte hem o städade lite.. kul jul..

Vid 19-tiden förvandlades Arvid till Argvid...
Inget var kul, arg arg arg var han...
Jag kämpade till 20.45..... då klädde jag på honom och så for vi en sväng i bilen..han somnade direkt !
Det är sååå jobbigt för både mig och Arvid när det blir så där.. hua.. tack bilen.


Idag är det Onsdag och CH är ledig från jobbet! Naaajs.
VI har varit ute och gått en promenad idag.. skönt, men ack så kyligt.

Några av våra grannar glömde visst att plocka in cyklarna nu när snön kom...




Hmm.. Carl-Henrik är 2meter... inser nu att det ser ut som om att han är ute och
går med en dockvagn.. haha... ändå har vi en "stor vagn".. hahaha...


Nu sitter vi här hemma hela lilla familjen....
Jag vill hitta på något.. shoppa.. fika.. något.. måste kolla ...

hej hej*/F




Postat av: pernilla

Tack va snällt :) Jooo många finns säkert å låna men det kommer bli skit svårt eftersom kursen är 16v å lånetiden är oftast bara 4v.. suurt

Postat av: Acca

hej! som vanligt många mysiga fina bilder! hittade du nå fynd på birsta city? vi såg er allt...men de var så långt ifrån ...när vi kom ner från familjerummet så var ni redan inne på kapp ahl tror jag det var...lagom med folk där idag.ne nu blire nog sängen snart, passa på å sova medan filip sover och janne har åkt till sollefteå för att jobba kommer hem imorron igen. ha de bra! kram

2009-02-11 @ 20:59:10
URL: http://acccca.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits