Att gå mot strömmen...

Tjaaa.
Då har vi återigen ström i våran hus. tack gode G...
(Var strömlös 08.00-16.00)

Vi har idag tilbringat hela dagen nere på Birsta City, mysig familjedag helt enkelt.

Tänkte lite enkelt beskriva våran dag i bilder.

Arvid och CH promenerade ner till IKEA, jag tog bilen.(=40 minuter egentid.)
Lunch var första målet.
Köttbullar på IKEA, gott gott.
Till efterrätt blev det chokladboll m. kaffe


Har ett flertal gånger sett denna smörgås i IKEAs restaurang.
"Räksmörgås XL 72:-"
HALLÅ!?!? Vem köper en smörgås på IKEA för 72kr ?
(inte alls stor och lyxig, och inte handskalade räkor)



Efter IKEAmaten så gick vi vidare till själva shoppinghuset...
Arvid ville då ha mat, så det fick han....
Efter att Arvid hade ätit, så ville han spela lite dator...


När han spelat färdigt så ville han ha gärna ha en leksak.. så vi gick vidare till leksaksaffären..

Han hade lite svårt att välja mellan två saker... pistol eller boll.....

Tester pistolen...


Testar bollen...

Han valde att köpa bollen... tur det... tycker nog att han är lite väl ung för att leka med pistol !!

Haha, jag skulle ta en bild på mig och CH i hissen...
Bra fotograferat va?




Såg värsta bästa semlan... (den övre alltså) Tänk om man äter den själv..
Då kan man säga, "Jag har bara ätit en semla idag"
...


Men det var inte den semlan vi åt.....Det var en annan..
Den här var det!


(Kan tyvärr inte säga att den var god.. får 1poäng av 5)

Eftersom att Arvid är för lite för semla, så fick han istället en god puréburk!


När vi gått på Birsta City i ca 3,5 timme så orkade vi inte mer...
MEN... hur trött man än är så anser Carl-Henrik att man orkar MEDIA MARKT!
Sååå...

Carl-Henrik Spelar "Rock Band", Arvid  är publik.


Jag spelar Guitar Hero... sjukt bra var jag!!


Nä, okej, jag var väl skitdålig... MEN, jag kände att jag skulle kunna bli bra!
Så om någon som läser min blogg har Guitar Hero till Xbox360 och känner att
den vill sälja det apbilligt... hör av er! Jag köper det gärna :)


Efter att ha skapat en mindre kö till Spelochlekstationen på MediaMarkt så lät vi tillslut de andra barnen spela..
Jäkla snorungar och ta det roliga ifrån oss vuxna!!??!?

På vägen hem ifrån Birsta svängde vi in på Lill-Ica ... köpte Bregott..
Jag slängde då en blick på kvällstidningarnas löpsedlar....


Enl Aftonbladet så var klänningen LILA
Enl Expressen så var klänningen BLÅ ...
Sjukt kul... Samma sak med Daniels slips.. Lila hos Aftonb. Blå hos Expressen....
Vilken färg var den egentligen!?!? Vilken tidningar har fel på tryckmaskinerna?!?

Näää.. nu har jag bloggar färdigt för nu.
Hej hej.




Postat av: mli

den va lila på tvn iaf ;)

Postat av: ullis bullis

jaha jag tyckte den va blå????

2009-02-26 @ 22:09:58
Postat av: Anna

helt och hållet lila på tv.n

2009-02-27 @ 15:14:39
Postat av: Tele

Guitar hero 2 har jag flera utav, så en sån rackare kan du få köpa mkt billigt :) (med gura, icke trådlös) Annars har dom ju superdeal på guitar hero på ica i birsta, guitar hero 2 och guitar hero aerosmith har dom sålt för 3-400kr vet jag (med trådlös gura). Annars är ni välkommen o lira hos oss, jag har alla :D (Guitar hero 2, 3, aerosmith, word tour (m trummor osv) och rock band)

2009-03-02 @ 07:07:43
URL: http://www.bogus.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits