Älskade Carl-Henrik !

Åhh, min älskade Carl-Henrik ...♥
Idag efter matchen kom han hem med massa paket,...
Det som är det bästa jag vet!

Jag fick både sånt som man skall gosa med, dricka och äta...
Nästan så jag börja gräta.

Sötaste prinspappan vet exakt vad jag tycker om...
Här nedan kommer bild på dom.

Jag älskar dej och det kommer alltid vara vi två...
Och Arvid så klart då!

Du är det bästaste i hela världen, om du vill så får du hänga upp svärden ;)
Puss och Kram /Din Frida :)


Finaste gosedockan i hela världen !!!


Kärleksgodis :)



Gott vin och en flaska Baileys!!  ♥



Favoritchokladen ! Du är bäst älskling !!! :)



Jag fick även denna UNDERBARA mugg !
Detta är även den sista mugg jag kommer att publicera här på bloggen.
Jag fastnade så för denna nu, så jag kommer därför inte att dricka ur andra.
Men vem vet, snart kanske det kommer något nytt tema här på min blogg..


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

LilleArvid var en tröttis kille idag efter lunch...
Men bara för att man är trött, så innebär ju inte det att man vill sova...
Nej nej, Arvid ville bli buren.. och buren och buren.. inte sova!
Men ögonen gick i kors, så vi provade nog alla tekniker.. tex. gunga i bilstolen..

Men inte ville han sova då heller.. här skickar han iaf. en puss till er! ♥


Sötaste Arvid!!



Nu ska vi strax åka till min farmor!

Hej hej //Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits