Några bilder :)

Hej !

Nu har jag iaf. duschat, mycket skönt!
Plockat lite, diskat lite, hängt tvätt, vikt tvätt, burit ut tvätt.
Ska snart äta lite middag...vad vet jag inte än.. men hittar säkert något!

Hade lite bilder i kameran ...

Arvid tittade intresserat på när pappan satte upp en grind till köket...
Lika roligt var det inte sen när han insåg varför pappan satte dit en grind..

Arvid protesterar mot hemmets nya grind !



Men hallå... hur ska jag göra då??



Mamma!! Pappa!! Släpp in mig, berätta hur man gör !!!?



Äsch, jag lär mig det själv sen när ni inte tittar...



Det är ju minst lika roligt att snurra omkring på golvet....



Och har ni sett så söt jag är ?



Hmm, titta... det finns skruvar under stolarna!!!




Vi skaffade alltså en grind att ha in mot köket...
Självklart så lyckades jag fynda även denna gång ;)
Nypris IKEA 550kr.... Blocketfynd: 150kr !
Ser helt ny ut.

I köket finns sååå mycket farliga saker, tex. lådor och skåp fyllda med hemskt vassa saker, sopkorgen under diskbänken, spisen, ugnen.. osv osv.
Känns skönt att kunna känna sig lugn över att lilleman inte springer till köket och drar fram massa farliga saker så fort man vänder bort huvudet :)


Nej, nu ska jag gå ut till köket och leta mat!

/Frida!




Postat av: Siwan

Stackars bran som skakar galler, men söt är han i varje fall!

2009-12-07 @ 08:09:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits