Kläder till Frida !

Tjo.
Idag har vi varit på Birsta hela familjen.
Jag i rullstol, Arvid i barnvagn och CH i skorna.

Vi ser nog rätt kul ut när vi kommer.
CH drar Arvid, och jag åker snålskjuts med Arvids vagn.
Folk tittar. folk viskar.

Butikspersonal är mycket trevligare med mig när jag sitter i rullstolen, än då jag står på fötterna
Skulle kolla på byxor på Kappahl.
Bad om hjälp att hitta byxor som gick över gipset.
2 personal hjälpte mig.
När dem hittat byxor så frågade den ena "Vill du ha hjälp att få av dig dina byxor..."
Tack men nej tack :)

När vi fikat och ätit på Birsta förr så har aldrig någon burit våran bricka.
Men nu har det hänt på både Waynes och på McDonalds !

Tack tack.


Shoppade 2 par byxor och 1 koftgrej idag!
Var tvungen inför nästa vecka... viktigt möte då.

Nej, nu orkar jag inte mer .

Kram(p)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits