2 favoriter i repris... !

Nr. 1

Hitta Fridas pappa...!




Nr.2
Micke Persbrandt och hans två bröder,eller nej det är ju min pappas bröder.
Enl mig så är bror nr1 mkt likt Micke. Enl. kusin så är bror nr.2 mkt likt.
Vad tycker du?

(lite kul att det ser ut som Eva B som står o kramar Micke P)


Nog för nu./Frida




Postat av: Eva B

Det skulle jag MER ÄN GÄRNA göra på riktigt!! Han är bra snygg alltså!

Ha ett gott nytt stockholmsår!!

2009-12-31 @ 10:01:50
Postat av: Dess

hahaha detdär får mej att få minnen till när jag var mindre. Jag var tom tvungen att fråga pappa om det inte var lasse åberg han bowlade med haha. Hade jätte problem och jag var ganska gammal endå haha=) Han är ju så grymt lik!

Postat av: mli

Kommer fan ihåg när jag jobba hos syrran och bror nr1 gick dit och klippte sig, att jag då tyckte att han var lik micke!! :P

2009-12-31 @ 11:23:45
URL: http://mlish.se
Postat av: Tele

Jag har hittat fridas pappa! :D

2009-12-31 @ 13:05:01
URL: http://bogus.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits