Som gatufesten, fast bättre!

Goddag !

Gatufesten firas i 3 dagar (eller eg. 4..)
Men 3-dagarsband kan man köpa, och då får man fira och festa i 3 dagar.

Min födelsedag har iår varit som gatufesten, fast bättre !
Tor = firades av CH & Arvid, samt av min pappa och hans Agneta.
Fre= firades av Helene´och Elton !
Lör= Idag är svärföräldrarna här!! Och senare idag kommer även mamma och Kjelle på besök !
Vi skall äta Tacos och dricka kaffe. Tyvärr blir det ingen tårta idag. tror inte att det skulle ha rymts efter all taco vi skall äta...

Just nu är det bara jag här hemma. helt tyst är det... rätt skönt :)
Svärföräldrar + sambo och son är på Birsta.

Nu skall jag plocka disk, sen börja skära lite grönsaker.


Tjoho//FRida!




Postat av: Emilie o Elma

Grattis i efterskott!

Jorå, nog blev det fint alltid, även om det väl inte var VI som lyckades med det, utan de som köpte min morfars gamla hus. Jag tyckte inte heller så illa om de gamla tapeterna, 70-tals tapeter e ju på tapeten idag också om vi säger så ;-)

jorå, kan nog bli lite babysång till hösten också, om jag inte ska jobba förstås, men det känns ju inte SÅ bråttom att komma igång med jobbandet så....


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits