loooonly, i´m sooo looonly...

God kväll !

Tyst var det här..
Fisen sover, pappan är i stockholm.

Dagens ensammiddag= 4 smörgåsar + 3 digestivkex.
(okej, ½ glas vin också....)

Arvid blev toktrött redan vid 18.00 idag... MEN....
Han kämpade och skrek fram till ca 19.30, och då vann jag över honom..
Det var jättelänge sedan han var bråkig på kvällarna nu.. måste bero på att han saknar pappan !

Varför är inte Carl-Henrik hemma hos oss i Sundsvall då?
Jo, han söker jobb i Stockholm!
Då han nu sökt alla "vettiga" jobb i Sundsvall, utan någe vidare bra erbjudanden så finner vi nu
att det är ett måste att "think outside the box"......
Bara tanken att flytta från Sundsvall är för mig mycket skrämmande..

Men nu är läget som det är, och kanske skulle jag ändå kunna tänka mig att vidga mina vyer...
Kanske........

Men, då måste även jag ha ett jobb i den nya staden (som verkligen inte måste vara Stockholm, kan vara Gnosjö, borås eller Kristianstad....)
Och jag måste våga... våga "flytta hemifrån"...
Fast, om man skulle tycka att allt kändes fruktansvärt värdelöst, så kan man ju alltid flytta "hem" igen....
Som sagt.. man kanske skulle våga...

Bara framtiden vet vart vi tar vägen.....



Funderar vidare... /Frida  !


...Ja jag vill leva, jag vill dö i norden......





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits