Gladbad och hemmafix !

Hej hej !

Idag har det varit en fin dag, bra väder och god middag.

Jag, Arvid, Helene och Elton åkte idag till Kubenbadet och plaskade lite.
Pojkarna blev jättetrötta efter att dem fått bada... Zzzz....
Mammorna passade då på att äta en hamburgare och surra strunt. :)
 
[Paus, Arvid är nu vaken och underhåller mig...]

Lite bilder från dagen skall jag givetvis också bjuppa på !

Nybadad Elton!



Arvid snodde Helenes plånbok, Elton tittar undrande på mig om det verkligen är okej ??



Kollar om det finns några pengar i plånboken...



Arvid inspekterar Helene´s Colaflaska...



Nyvaken Elton !



Arvid tränade på att stå med Helene´!



Elton snodde Helene´s solglasögon.. buse!!




Trots att pojkarna mest var busig idag, så bjuppade Helené på kakor !!



Arvid lånade Eltons gröna mask !



Hurru Elton, den smakar inge vidare bra den här masken...




Vi var ca 3 timmar på badet, sen åkte vi hem!
Hemma hade pappan varit duktig.. fixat lite, och plockat.

Nu är som sagt CH på träning, men är snart hemma igen...
Arvid han sover nu... och klockan är 20.51...
Han somnade vid 18-tiden, men vaknade efter ca 20 minuter..
Ibland är det svårt att sova, trots att ögonen är mycket tunga!


Nu är det plockning och sova som gäller !

/Fridan !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits