Drakborgen igen !!

Hejsan hej !

Idag har vi haft en riktig busdag igen ! :)
Igår fick jag för mig att messa till
Tina o Tea.... vi sjunger babysång med dem.
Chansade på att det var rätt Tina jag hittade på hitta.se.. och som tur var så var det de ! =)
Vi bestämmde att vi skulle busa på drakborgen idag, kul !!!

Arvid tokade  ju imorse och vaknade redan 05.00...
Vid 08.00 så var han mkt trött och tog då en tuppis till kl. 9.30.
Min stora älskling var snäll och lät mig sova ändå till 10.30.. sååå skönt !

Sen vart det brådis !
11.30 var vi iaf. på drakborgen...
Tina och Tea var redan där, Arvid blev så glad av att se dem :)
Barnen och vi busade ett tag, sen fikade vi lite...
Tyvärr så var Arvid inte på topphumör hela tiden.. han var sååå trött....
Fick iaf. några bilder.. hoppas att Tina fick fler :)
Min kamera hade slut på batterier, så jag fick fota med mobilen idag..

Gladfisen !



Söta lilla Tea !



Vår son Nils-Arvid Kassler....



Barnen busade i lillahuset !



Våra lilla sötis !



Hejsan hej !



Tea ville åka kana... men tordes inte riktigt...



Tea, Tina och Arvid =)




Tack för en mysig dag !!!
Bara att höra av er om ni vill hitta på någe mer någon gång :)
(gäller övriga som läser också, bara att höra av sig om någon vill göra någe skoj !)


//Frida !





Postat av: Anonym

Åhh... hahaha, vilken skön bild på "kasslern"!! Sötare unge får man leta länge efter!

2009-08-28 @ 22:04:24
Postat av: Jenny L

Hmm.. kom mitt namn med förut tro (ang kasslern)? Det var jag som skrev iaf! :)

2009-08-28 @ 22:05:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits