Vart kan man se om ett företag har gått i konkurs?

Är så jävla less på factory outlet nu!
Chefen lovar att ringa mig, men gör som vanligt inte det.

Satans lurendrejjare.

Ska ta kontakt med lite folk idag. nu jäklar ska det hända grejer.

Har dessutom hört rykten om att dem gått i konkurs ?!?!?
Vart kan man kolla det?

/BitterFridan.




Postat av: Modern.....

Men Frida..vad är det för språk...dom där orden har i alla fall inte mamma lärt dig när du växte upp..mm..få se nu du frågade efter..nej det har jag glömt eftersom du.....men jag förstår att du är upprörd.....

2009-04-23 @ 09:41:24
Postat av: Jessica

Är det de som heter Ittala Outlet nu och ligger i Birsta eller?

2009-04-23 @ 12:38:31
Postat av: Frida

Nej Jessica...

Det är SommarFactory Outlet i kvissleby...grr..

Postat av: Jessica

Ja.. :D jag förstod det när jag forskat lite närmare.. Lycka till! Håller tummarna för dig! Du får hålla tummarna för mig... ska på intervju i veckan.... :)

2009-04-23 @ 16:16:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits