Ta med laptoppen ut i solen?

Hej !
Jag och Arvid har haft en underbar dag idag!
Imorse när jag vaknade hade vi inga planer alls...
Men så dök min vän Jessica Moser upp på nätet !

Så bestämdes det att jag och Arvid skulle komma på en fika/lunch !

12.30 kom vi dit (ca)
Satt och solade på deras underbara altan.. riktig sommarvärme verkligen!!!
Sen blev det kaffe och muffins.
Sen en promenad...
Och sen även tacopaj, supergod !!
När vi satt där på altanen så hade Jessica och Jörgen ett bekymmer..
Dem hade upptäckt att det är svårt att ta med datorn ut när det är ljust ute...
Här har ni lösningarna !

Lösning nr.1


Lösning nr.2

Själv skulle jag nog föredra lösning nr.2...
Mer sol på kroppen.. haha...


Tusen tack för en mycket trevlig dag!




Postat av: Jessica

Tack själv! :D



Ja... solfrälst som jag är så får jag nog hålla med om alternativ nr.2!!!!

2009-04-26 @ 19:59:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits