Sommarlagret factory outlet. nej tack.

Vi har köpt en soffa ifrån Sommarlagret Factory outlet.
Den var fin i några veckor.
Nu är det sunkig och saknar delar.

Vi försöker kontakta dem, men dem har "inte tid".
Dem svarar inte när jag ringer ifrån mitt telefonnummer.
Jag är nog deras värsta kund just nu.

Vi köpte soffan för ca 10.000kr.
Mitt råd.
KÖP INGET IFRÅN SOMMARLAGRET FACTORY OUTLET!!!



Mer information ang detta kommer...
Så fort dem har tid med mig som kund.
Roligt nog så står det på deras hemsida:
"Kundservice"... för vilka då?


Har ni läsare några erfarenheter av detta företag?!?!?




Postat av: mli

dåligt dåligt dåligt !!

Postat av: sparriz

fy fan vad dåligt! Åk dit och skäll på dom.

2009-04-21 @ 09:21:04
Postat av: Maria

Jodå, vi har också köpt av dem. En matgrupp som tappat färg från första stund, verkar vara väldigt dåligt målat. Det är omöjligt att få tag på någon, dom svarar varken på mejl eller telefon. Är RIKTIGT less vid det här laget, vet inte vad man ska göra, måste ju fortsätta betala för att slippa inkasso. Ett skitföretag!

2009-05-26 @ 17:35:37
Postat av: Daniela Mattisson

Hej, jag har köpt en soffa, Hillary, av dom, är så himla missnöjd, den värsta kvalitet vi sett. Den är nopprig i tyget och armstöden knakar jättemycket när man stödjer mot dom. Vad ska jag göra nu? Har vart i kontakt med allmänna reklamationsnämnden och ska skicka in en anmälan, men nu hittar jag inte deras hemsida!!! Jag blir galen. Hur har det gått för er?? Hälsningar, Daniela

2009-06-06 @ 10:07:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits