MSN...

Haha...
Sitter och pratar med Helené på MSN nu...
På MSN kan man verkligen skriva som en kratta..."alla" förstår iaf.

Helené skrev nyss:

"Jag belv lerad! "  
Vilken väl alla förstår att det betyder:
"Jag blev lurad"....



Fredagskväll är det nu.
På fredagar får man dricka vin, därför gör jag det.

Dricker 1 glas rött gott vin och äter 2 mackor till.
Mackorna:
Mörkt bröd
Pesto
Allerum (vällagrad präst ost)
Rökt skinka
Körsbärstomater
Gurka
Machesallad
Rödlök.

Ang. Machesallad.
Sen jag och Carl-henrik började äta machesallad så vill jag ALDRIG mer äta isbergssallad!


Nu skall jag fortsätta kolla på "Talang 2009".
Såg nyss pojkar som dansade med knäckebröd. riktigt skoj !




Postat av: Helené

Haha ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits