Idag, en speciellt bra dag! :)

God kväll!

Idag har vi haft fullt upp...

Vid 13-tiden träffade vi de andra mammorna(+pappan) och bebisarna på Norra berget.
Vi gick en sväng med vagnarna.. men snön motarbetade oss.. eller snöslasket..
Efter kanske 30 minuters promenad så satte vi oss och fikade istället !
Alltid trevligt att träffa kamraterna tycker både jag o Arvid.. :)

Påklädningsdags innan babyträffen...
Så här snygg är nästan ofattbart att man kan vara ...



Idag blev Arvid ½år  !!
Detta ville man fira :)

Arvid och jag åkte till bowlinghallen där Arvid fick paket ifrån mormor o Kjell :)
En egen mobiltelefon ...


Och en superkul snurrfåtölj !!

TUSEN TACK =)


På bowlinghallen åt Arvid yoghurtpure´ och drack vatten.
Han var väldigt duktig och ville dricka själv idag ...


Men det jäkla muggen for sin egen väg ibland... typiskt...!


Åhhh.. även jag fick vara med på bloggen idag :) Hej!




Arvid somnade vid 20.45 ikväll.
Sover väldigt oroligt, verkar besvärad....

Men det är inte alls konstigt ... Öroninflammation, 2 tänder, 5-månadersspruta.
Hoppas slippa åka bil i natt...

Ang. en kommentar jag fick till bloggen....
Självklart tycker varken jag eller Carl-Henrik att bilåkning är den bästa lösningen.
Men när Arvid inte kan sova annars (för tillfället) så ser vi ingen annan lösning.
För om inte han får sova, så blir han inte frisk.
Och om han inte sover så gråter han.
Och  när han gråter och gnäller så gör det ont i mamma o pappahjärtan (och öron)
Men självklart så kommer vi inte att åka bil hela nätterna sen när han är frisk.
Så miljön är inte hotad.... bra va? ;)


Nu ska jag sova gott.




Postat av: sparriz

Vilken underbar randig dress!! blir verkligen avis. fina presenter också. vilken tur du har arvid.

2009-04-03 @ 08:44:40
Postat av: Jennie

GRATTIS till Arvids 1/2 års dag! Våran belle fyller 3 idag<3


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits