Ännu en dag i solskenet !

God kväll !

Vilket väder alltså !! Helt underbart!
Nu är det 18,2grader i skuggan, och ännu varmare var det mitt på dagen.

Idag på fm. fick dammsugarmonstret åka fram.. Råttorna sögs in, och så var det fint igen!
Vid 12.30 kom Evelina och Nelly hit, supertrervligt tyckte jag och Arvid.
Arvid och Nelly ville käka inne, men sen gick vi ut..
Först en sväng bort till ICA, sen gick vi hem och satte oss ute på gården..
Efter ett tag anslöt även Helene och Elton!
Då tog vi våra monsteråk och gick på en promenad, skönt och nödvändigt.

                             ARVID                                   NELLY                                  ELTON


Efter promenaden var det matdags för Elton, så dem gick hem och åt.
Jag, Arvid, Evelina och Nelly gick till pizzerian och köpte varsin sallad!
Salladen tog vi med oss hem till uteplatsen. mycket gott och mysigt!

Barnen lekte i lekparken, ja.. iaf. så gungade dem. sååå söta ! (tog tyvärr ingen bild :(  )

Efter att ha varit utomhus ca 3 timmar så gick vi in för att dricka lite kaffe (och även äta kaka!)
Arvid och Nelly ville så klart även vara med på bild :)

Glad Arvid och en Nelly som visar fötterna :)


Arvid tränar inför sommarens alla bad! Det gäller att kunna det här med att hålla för näsan..


Sötaste Nelly klappar Arvid på huvudet :)


Arvid visade Nelly att han också har 2stycken tänder !


Nelly tyckte att Arvid behövde en puss :)  Sötpropparna!!




Nu på kvällen var det någon som ringde på dörren...
Jag kollade ut och såg en herre med pärm...
YES ! Jehovasvittne tänkte jag.. det här kan bli skoj...
Men icke!

Det var radiotjänst som trodde att jag var en fuskare !!
Men jag visade upp våran senaste räkning ifrån dem och då blev han tyst..
Frågade även honom ang. varför dem inte hade månadsavisering...
och då berättade han att det har dem nu ! BRAVO !
Så imorgn skall jag ringa och anmäla att jag vill betala varje månad istället.



Här en bild från i Fredags!
Carl-Henrik och Nils-Arvid leker i lekparken!



Tack för solen
Tack för värmen
/Frida!




Postat av: sparriz och skrutten

vilka superfina bilder! dom är för söta våra älsklingar.

2009-04-26 @ 21:09:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits