Veckans sista arbetsdag, Gravidfika och IDOL !

Hej hej!
Då har torsdagen snart passerat...

Arbetsdagen flöt på rätt så fort idag..
jobb, fika, jobb, lunch, jobb, fika och lite mer jobb.

Efter jobbet åkte jag hem.. vilade lite i soffan..
Sen var det dags att åka in till stan igen!

Fika...
Fikar ju varannan vecka med andra gravida..
Från början var vi 7...
idag var vi 3 :)   Jag och Maja som ännu har bebisarna i magen.
Även Zandra var med idag! Zandra fick sin bebis för 6 veckor sedan!
Jättekul att förhöra henne.. hehe.. stackarn fick 10000 frågor från mig och Maja..
Barista fikade vi på idag, favorit i repris skulle man kunna säga :)

Efter fikat var det raka vägen hem.. IDOL!
Missade första 10 minuterna... Men såg resten.. haha..
Än så länge har jag inte sett många som är bra..
Väldigt många urdåliga.. många ok.. men få bra..

Gårdagens favorit enl. mig:
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.600046

Dagens favorit enl mig:
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.611666

Nu blev det ju så att jag är ensam ända till på Söndag.. känns väl inte så skoj..
CH är just nu i stockholm, sen skall han vidare till Hedemora..Handbollscup.
Hemma igen på Söndag... *längtar*

Ska sitta under filten ett tag till.. sen blir det sängen ..
Är egentligen sjukt trött.. men ha ej ro i kroppen för sömn än..

Tack och hej/Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits