Svårt att shoppa byxor nu ...

Hejsan!

Nattens få sömntimmar börjar kännas nu...
02.00-08.00.. kanske blir en tuppis snart..


Idag skjutsade jag Carl-Henrik till jobbet vid 14..
Blev så att jag åt där tillsammans med mamma.. tacobuffé.. mums!

Efter maten så var det Birsta City som stod på schemat..
Ett par nya mysbyxor stod på listan....lätt va!
Eftersom Kappahl och Lindex har slutat med gravidkläder så fanns det bara H&M kvar..
H&M har ett helt ok utbud av gravidkläder... (när man är gravid i v.8-30)...
Gaaaahhhhh......

Så istället så kollade jag på "Big is Beautiful" och andra +sizeavdelningar..
Dock utan vettigt resultat...

Det slutade iaf. med att jag gick ner till Intersport.. där hittade jag STORA mysbrallor =)

Nu är det en stund i soffan som gäller.. ev så förflyttas jag till sängen.. Zzz..

/Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits