Onsdag, pizza och rensning...

Hej hej.

Då var ännu en dag på jobbet avklarad...
Idag har jag pysslat m. lite papper till en ny kollega, kul att göra något annat..
Resten av dagen rensade jag i lådor, på hyllor och i datorn...
Sjukt mkt saker man hunnit samla på sig på 5 år..
(bla 3 par skor, 5 tröjor, högtalare och mycket mer...)

Imorgon kommer min ersättare.. känns lite knasigt..
Hur ska någon kunna ersätta mig?  =)

Sen är det Fredag.. och då ska jag väl bjuda på fika och studsa runt mest...
(Studsa, eller kanske skjuta gummiband på kollegorna...)

Ikväll blir det vila, kolla på TV och tvätta en maskin m. tvätt...

Tjoho/Frida!




Postat av: pernilla

Träna är då man hoppar runt i ring å sen luktar svett ;) Du kanske är sånn som har tur å slipper träna.. Själv får jag skavsår i magen för den släpar i marken typ.. ;)

Postat av: Andréa

Hmm..ny kollega?! Spännande..=)

2008-09-17 @ 20:31:11
URL: http://hideandseeklove.bloggspace.se
Postat av: Jessica

Ingen kan såklart ersätta dig!!! :D

2008-09-17 @ 21:03:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits