Onsdag, MacDator och IDOL!

Hejsan hej!
Idag är det Onsdag.. vet ni vad det innebär?
Att jag bara har 1 arbetsdag kvar denna vecka!!
Älskar att jobba (oftast) Men nu är jag för trött för att orka hela veckor.
Är ruskigt glad över att jag sparat semesterdagar..!

Sitter nu och bloggar från Carl-Henriks dator..
Är inte riktigt överrens med MAC... men men.. är för lat för att starta upp min PC...

Efter jobbet åkte jag till bowlingen, lämnade lite papper till mamma, och hämtade CH.
Efter det åkte vi och köpte ett babyskydd (barnstol för bebisar)
Blev jättenöjda, bild kommer sen (när jag startat upp min PC)

Nu ligger CH och vilar lite.. han har träning snart... 21.45-23.00.. sjuk träningstid...
Själv sitter jag och kollar på årets första avsnitt av IDOL !!!!
Älskar uttagningarna av IDOL... !
Sen när det är massa folk som gått vidare, och skall bli färre.. då orkar jag ej kolla..
Men sen när det är ca 10-20 kvar, då börjar jag kolla igen..
Gillar spänning, men orkar ej kolla på alla avsnitt...

Återkommer lite senare m. magbild och bild på babyskyddet!

Kram/F




Postat av: Andréa

Åhh! En vettig Mac-användare!!!!!!!!!! Fantastiskt..=)

Kram o hoppas det är toppen med er!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits