Ny graviditetsvecka, härlig lördag...

God morgon!

Idag är det Lördag.. ledighetslördag :)

Somnade sent igår. 01-tiden... Väntade med att somna till CH kom hem från jobbet.
Vaknade 09.00 av att hans klocka ringde.. iväg på jobbet igen...

Har nyss skjutsat honom dit..
Ska snart ta mig upp ur soffan och försöka göra mig iordning.
Jag och Linnea skall fika på Birsta... latte!!!

Idag klev jag in i en ny graviditetsvecka! v.39 (38+1)
Man räknar att man är "färdig" när man är i v. 40+6...
Så på Fredag om 2 veckor är det datum som bebisen "borde komma"
Alltså 3 Oktober...men vem vet..kanske före..kanske efter...

Hej så länge/Frida





Postat av: Ida Eriksson

Hej tjejen!!...brukar kika in på din blogg...tror jag hamnade in på den första gången genom facebook lr nå....hur som helst,lite spännande att följa dej och magen....Hoppas allt går bra för er...är inte med på familjeliv längre..men jag fortsätter kolla läget här igenom ist om d e ok??! :D...Jag hade bfd 30/9 när jag fick min son,men han behaga vänta lite på sej så han såg dagens ljus 3/10 istället :) Kramar och hälsningar // Ida

2008-09-20 @ 14:54:10
Postat av: Frida

Ida: Klart det är ok att du läser här =)

Tycker att det är jätteskoj att veta vilka som läser bloggen.. man blir ju nyfiken på vilka det är :)



Kanske blir tvärtom för mig då.. BF3/10 och födsel 30/9 . hihi... spännande att vänta :)

kram //Frida! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits