Min middag, säkert nyttigare än din helg.

Fy fan vilken brakmiddag!
Kom hem... hungrig...jättehungrig faktiskt...
Tvingade sambon att microtina bullar NU.. FORT!

Jag åt och åt... och så åt jag några till...
Har faktiskt inte mått så här bra efter en middag på riktigt länge!

Tro det eller ej, men jag har nyss ätit 9st kanelbullar till middag..
Till detta dracks det Oboý...

Sjukt gott.. prova du med....

//Bullmonstret...




Postat av: mli

Hey, vi måste komma på kaffe och bulla nånting! Innan och efter bebis har kommit!

Postat av: Jennie

Det låter otroligt gott!

2008-09-16 @ 19:21:14
Postat av: Fia

Bra att du äter en varierad kost :P

Men det verkade riktigt gott måste jag säga!

2008-09-16 @ 20:03:27
URL: http://www.fia35.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits