Lördag=Ny vecka, vad mer då?

Hejsan hej!

Somnade rätt sent igår..
Vaknade vid 08-tiden imorse.. åt lite Bollnäsfil m. vaniljsmak (MUMS!)
Blev dock snabbt trött igen... gick och la mig.. tvärsomnade visst...
Vaknade nu vid 11.30...

Har nu ätit Gröt och rostade mackor.. gott gott..

Idag har jag än så länge inga planer.. känns så skönt!
Ska ev. kasta ett öga på symaskinen.. vem vet.. kanske blir det något sytt idag med..

Ja just det ja.. Lördag innebär ju "ny vecka"... är nu gravid i v.37 :)

Höres sen då /Frida




Postat av: Jennie

Spännande! Jag fick Ida v.37!

2008-09-06 @ 13:10:58
Postat av: Frida

Oj!

Spännande :)



Vet nästan bara folk som fått sina bebisar för tidigt känns det som...

Så någon måste väl för för sent då.. hehe..

Postat av: Jennie

Första fick jag v 37, andra v.39 o den senaste exakt på beräknat datum.

2008-09-06 @ 19:30:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits