Lördagen som passerat..!

God afton!

Denna dag har passerat rätt fort...
Har storstädat hela lägenheten, sjukt ont i ryggen nu.. men men.

Efter att ha städat så duktigt så behövde jag mat.. och det var fort!
Så jag trotsade mitt och CHs "våga vägra Max i Birsta"....

Åkte ner och beställde ett maxmål m. plusmeny + chili chees och dipp !!
Sjukt nog fick jag i mig allt..

Sitter nu här sjukt mätt.. kollar på en dålig film på TV...
Kan det bli mkt värre än så ? :)


Höres/Frida




Postat av: Jennie

Max är ju så GOTT!

2008-09-06 @ 21:42:21
Postat av: mli

Jag ska försöka lyckas med storstädning idag jag också, puuuh!

Postat av: Jessica

HÄÄÄÄJ!! De blev inge Barsta förstår ja.... men å andra sidan hade du ju inte fått något MAX-mål om ni varit där!!! Fin kavaj du hade sytt!

Kram

2008-09-07 @ 11:00:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits