Hahaha....

Sorry.. direkt när jag publicerat mitt inlägg nyss, så såg jag på TVreklam..
Dem gör reklam för en ny barnfilm som heter "Wall-E"
Handlar om robotar... En heter tydligen Eva... verkar vara lite "bakom flötet"

Följande sades om Eva...

"Hon heter Eva, hon är kopplad lite annorlunda"



Sorry mamma.. men håll med.. det var kul.... *hihi*




Postat av: Bodil

Kopplad lite annorlunda, vad sött!!

Postat av: MODERN.................

Jaha ja....Det är så här det ligger till..Eva är speciell..alltså helt enkelt mycket bättre än alla andra..det är därför som.. jag kan allt..är bäst på allt..och är snyggast av alla..tur du har att jag är din mamma.. du har tur så..kommer du att bli likt mig.......Tjolahopp.........

2008-09-03 @ 22:42:06
Postat av: Frida

Hihi...

Vad snabb du var att svara mamma :)



Kommer att bli likt dig.. folk säger ju det redan..

Fast vissa säger att jag är väldigt lik pappaRoger också...



En perfekt mix kanske;)

2008-09-03 @ 23:15:25
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits