Frida syr en kavaj...

Hej hej.

Har du sytt en kavaj någon gång?
Det har jag!!

Jag hade en tjejkavaj strl.42...
Jag behövde en pojkkavaj i strl jätteliten...

Klippa, tänka och tänka lite mer...



Tänka, sy och tänka lite mer....


Och titta så det blev.. =)




Får inte till någon bra bild, men jag får väl erkänna att jag är nöjd :)

Nu tänkte jag plocka ihop alla nålar, trådar, tygrester mm.
Sen är det sitta och slappa i soffan som gäller :)

Tack för idag //Frida




Postat av: Jennie

Det blev ju superfint! Dig kan man ju anlita om man behöver nåt;)

2008-09-05 @ 22:58:57
Postat av: SoffiZ

Så himla duktig du är!! Avundsjuk!

Postat av: Frida

Tackar =)



SoffiZ: Det är bara att pröva sig fram.. alla kan sy !

2008-09-06 @ 16:54:10
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits