Från jobbfrida till ledigfrida... =)

Hej på er !
Då var det fredagkväll..
Kan väl erkänna att jag har längtat en hel del efter just denna fredagkväll..

Som sagt, jag trivs jättebra på mitt jobb.. men.
När kroppen ökat ca 20kilo i vikt..
När man vaknar 20 ggr/natt för kisspaus..
När man vaknar för att man måste äta mitt i natten...
Då är man inte pigg när man ska upp och jobba...

Idag efter jobbet åkte jag och hämtade Carl-Henrik på jobbet.
Vi åkte hem en sväng, sen vidare för matintag!
Lotten (på jobbet) hade berättat att de har jättegod sallad på "Body in Motion"
Så iväg begav vi oss dit....
Och vilken underbar sallad!!!
Tror den kostsade 75:-.. och shit så prisvärt!
Riktigt riktigt fräsch var den.. och god.. mm..
Supertrevlig personal !!
Lovar att det blir fler besök där...

Efter salladen så skjutsade jag C-H till hans träning.
Medan CH tränade så åkte jag till birsta köphus..
Träffade mamma.. spanade lite.. men det blev ingen shopping idag.
Efter birsta var det dags att hämta CH från träningen...
Sen direkt efter att ha hämtat honom så skjutsade han hem mig...
Sen åkte han iväg på mera jobb :)

Så nu är CH och jobbar.. och själv sitter jag här...

Ikväll blir det inte mycket uträttat...
Tänkte slökolla på TV... dricka lite vatten och kanske en kopp té...
Ska nog strax hoppa in i duschen.. sätta på mig en pyjamas....
Sen bara vara ledig... :)

Känns lustigt att inte ska gå tillbaka till jobbet på länge...
Lustigt, men skönt...

Blev mycket svammel idag... =)

Hej å hå//Frida ! =)





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits