Fika på stan! =)

Hej hej.
Dagen har som vanligt gått mycket fort!
Skulle städa idag... Får bli imorgon istället ...=)
Har iaf. hunnit stryka bebisens alla kläder.. så nu är dem lite mjukare...

Kl 17.00 var det fika på stan!
Barista på ingallerian (fd  1891)
Jättemysigt och gott så klart!
Åt först en grillad macka m. kyckling och klet.. gott gott.
En latte blev det så klart också..
Och sen blev det också en Cheesecake :)
(Nära 0,1ton nu kan jag säga.. hahahaha...
Det var jag och 2till med stora magar, men även en färdig mamma + bebis!!
Så söt.. och oj så liten  :-)

Nu är det återigen slappa i soffan som gäller ..

Hej hej/frida





Postat av: Andréa

Du kan ju verkligen få när som helst nu! Så spännande!! Om du får måste du säga till Lotten o skvallra till mig så fort som möjligt!=)

Kram!

Postat av: Elin

Ni verkar haft en trevlig fika, som jag missade IGEN. Vi fick möjlighet till barnvakt och lån av skåpbil så nu ör all inredning köpt från IKEA. DÄrav missade jag fikat... Inte måga dagar kvar nu för dig, skönt va? Ha det gott, vi ses i tråden :-) // Elin

2008-09-26 @ 08:04:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits