EFTERLYSTNING !!!Min mamma har tappat sin bilnyckel!!

God afton kära läsare!
För ca 2,5 timme sedan pratade jag med min mamma.
Hon hade då tappat sin bilnyckel.. den var BORTA!!!
Hon lät mycket mycket stressad när jag pratade med henne...

Någonstans på stora bowlinghallen var lilla bilnyckel borta...
Det lät som om hela livet skulle rasa samman...

Något senare pratade jag med min älskade sambo...
Han berättade då att mamma hade hittat bilnyckeln !!!

Vet ni vart?
Vi ni hur stor min mamma är?
Vet ni hur stor en bilnyckel till en Renault megan är?
Om inte...

Så här ser liten är mamma, och så här stor är nyckeln...


Efter att hon i ca 2 timmar letat efter nyckel (+ att alla andra också letat)
Så hittar hon den.........
Den hade legat i hennes byxficka i jeansen!!!!
Men i jeansfickan så hade det gått hål..
Så nyckel låg på låret!

Med tighta jeans så borde man ha märkt det....*suck*
Tror att mamma är stressad nu.... hahahhahaa......

Dagens roligaste iaf..

hihi..../Frida




Postat av: Modern..............

DAGENS ROLIGASTE....!!!!!!!



Jahaja..det verkar som om vi upplever saker o ting olika....DAGENS ROLIGASTE..!!!! Kan upplysa er alla om att det VAR KATASTROF....jag skulle äntligen få lämna jobbet.. efter en lång dag..jag skulle få åka iväg klockan nio på kvällen till min bästis Carina som fyller år i dag..det var då allt hände.. det som Frida skrivit om..jag kom aldrig iväg.. nyckeln hittades klockan elva på kvällen..då sover normala människor....bara att åka hem..ingen trodde mig heller att jag hittade nyckeln där den var..men prova själv..Gör ett hål i fickan..stoppa nyckel där och tjops så åker den ner till låret..kul va..!! HA HA KUL ATT MAN KAN GLÄDJA NÅN..Förutom Carina då..jaja hon ler nog också..Och du Frida..du ska få igen..man behöver inte berätta allt.....

2008-09-27 @ 00:50:41
Postat av: Carina

Jo det stämmer så bra, jag ler oxå!

2008-09-29 @ 08:11:18
Postat av: Mysan

Men oj stackars din mamma jag har själv tappat min nyckel så jag vet hur det kan kännas.Men hälsa till din mamma hon verkar ju ha ett bra humör.Hälsnigar Mysan.

2008-09-29 @ 12:41:18
Postat av: lillis

Stackars kompisen och din mamma.Hon ser ju snäll ut ialla fall.Oj är din mamma så liten och nyckeln så stor nä du måste ha gjort något med bilderna.

2008-09-29 @ 16:12:04
Postat av: greger

haaa kul att det händer såna skojiga sakke att skrata åt

2008-09-29 @ 22:32:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits