Dags för uppdatering igen!

Hejsan hej.
Då var Tisdagen snart över...

Dagen som passerat....

Klev upp kl. 06.45 idag (sovmorgon..jippie!)
08.30 var det återigen dags för ett besök hos barnmorskan!
SF-mått 36 (magens storlek typ)  Var normalt enl. henne
Bebisens hjärtljud: 150slag/minut (också helt normalt!)
Mitt blodvärde 122 (helt normalt enl henne)

Allt var alltså som vanligt mycket bra =)


Efter Barnmorskan var det jobbet som vanligt...
Gick väl sådär idag... men men..får räta upp det imorgon!

Efter jobbet så kom CH och hämtade mig...HUNGRIG var jag då..
Idag blev det en "fuling"... McDonalds.... :)
Gott gott var det...

Nu sitter jag som vanligt här i soffan.. datorn på knäna..
Kollar på "singelmammor" på svt.se.. kul att se massa barn å blivande mammor..

Har idag inte tagit någon tupplur.. känns att man är trött...
Blir lite svårt att sova när man tagit en tupplur på 2 timmar...

Ikväll tänke jag försöka somna före 22.oo...hoppas hoppas...

Nä.. roligare än så här blir det inte idag...
//Frida!
Magbild kommer imorgon! =)




Postat av: SoffiZ

Jag väntar med spänning på magbilden=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits