8 dagar kvar (?)

God afton.

Nu snart även Torsdagen över...
Imorgon Fredag är det 1vecka kvar tills det att bebisen är beräknad!
Tiden springer fram...men går också väldigt sakta..

Nu har iaf. äntligen sambon kommit hem efter en lååång arbetsdag!

Har ätit 4st limpmackor m. skinka, samt druckit 1liter Oboy..
Nu är det dusch, sen sova...

Sovgott/Frida!




Postat av: Maria

Hej hej!!

Åh vad spännande!! Nu är det nära!!

Nu kan jag förstå vad syrran menade innan jag fick Hugo... Är faktiskt avundsjuk på dig som har detta fantastiska framför dig!!

Nog för att det gör jäkligt ont att föda, men känslan av att få möta sitt barn för första gången är något helt magiskt och det finns inget som kan slå det ögonblicket. Sen upplever jag många fantastiska stunder dagligen med Hugo, men att få kämpa så otroligt och sedan hålla honom, det lilla liv som jag och Jörgen har skapat tillsammans, det är oslagbart!!

Jag hoppas att allt går bra för dig när det är dags. Har du haft några känningar på att det närmar sig? Själv kände ju jag det första tecknen 8½ timme innan han föddes ;-)

Ha en supermysig helg och kram på dig och magen ler


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits