120st kanelbullar= Extremt ont i ryggen !!!

Hej hej.

Idag har jag tillbringat dagen vid köket...
Fick för mig att det skulle vara gott med lite kanelbullar...
Så jag for ner till Ica.. köpte vad som behövdes...
Som vanligt glömmer jag hur lång tid det tar... suck...

När jag hade 2 plåtar kvar att grädda så trodde jag seriöst att ryggen skulle sprängas!!
Som tur var så gjorde den inte det...


Nu sitter jag här i soffan.. ryggen skriker AJ AJ AJ !!
Men... jag skall strax byta lakan i sängen.. så då blir den väl ännu argare...
Kanske har gårdagens städning något med ryggvärken att göra..

Snart kommer Carl-Henrik hem!! Underbart!
För det första är det superskönt att ha honom här hemma...
För det andra så har det flygit in en geting här, CH måste ta bort det!
För det tredje så kanske CH kan råda bot på min ryggvärk...

kvällens TVplaner:
20.00 Ensam mamma söker
Sen blir det nog sova....

Tack och hej/Frida




Postat av: mli

27 dagar kvar ?!! Oh shit ;D

Postat av: Maria

Hej! KIkar in lite innan det är dags för sängen=) När är det dags??? Borde vara snart nu va??? =) Vart är det ni bor nu? Kraaam (hoppas bullarna smakade bra=)

2008-09-07 @ 22:59:58
URL: http://mirand.blogg.se/
Postat av: Jenny L

Hörrö... ta och skicka ner några bullar till Götet. Blev så sugen! ;)

2008-09-08 @ 15:36:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits