1 vecka kvar till bebisen är beräknad !

Hej på er !
Blev inget morgonbloggande idag..

Idag är det Fredag... precis 1 vecka kvar tills det att bebisen är beräknad!!
Veckorna och dagarna verkligen rusar fram...

Idag har jag varit på bowlinghallen hela fm.. hjälpa mamma lite...
CH jobbar hela dagen, dock med en träningspaus mitt i..

Jag har fortfarande inte dammsugit, och just nu finns ingen kraft till det...
Ska sitta här i soffan och vila i ca 10-15 minuter... sen ska jag ta tag i det..

Lunchen idag blev en mycket god kycklingrulle på Enjoy..
Middagen är ännu inte planerad.. men det lutar mot tacobuffe på Enjoy :)
Vem orkar laga mat när man är ensam hemma och dessutom gravid ..hihi...

Mår fin fint, och som svar på frågan om jag känner att något är på G..
Inget än, men självklart så skriver jag det här då.. =)

//Frida! =)




Postat av: Lotten

var inte så j-kla säker på det du. När bebisen kommer så tror jag inte att du lägger/sätter dig och bloggar. Du har bloggat flera ggr om dagen och så helt plötsligt så bloggar du ingenting... blir självklart lite orolig/nyfiken om någonting är på G... ; )

kram från Lotten/ Lillmorsan på jobbet...

2008-09-26 @ 15:48:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits