1 arbetsdag kvar!!

Hej !

Bloggläsare:
Vad härligt att så många har berättat att dem läser min blogg.. blir så glad!!
Igår hade jag 149 unika läsare!  *lycklig*

Morgonen:
Idag tog jag lite sovmorgon... såå skönt..
Tänkte göra samma sak imorgon..
Tänkte att kroppen kanske uppskattar att den inte går från att kliva upp kl. 05.45 till att kunna sova hur länge som helst..

Dagen:
Arbetsdagen gick rätt fort, kanske för att jag har rätt mkt att fixa innan jag slutar..
Lunchen var verkligen en glad överraskning!! Tack igen :)
Slutade 15.45 idag..

Middag:
Dagens middag köptes på Coop Extra i Nacksta.. riktigt fräsch butik !
Köpte massa goda & nyttiga grönsaker.
Väl hemma skivade vi upp grönsakerna och smoffade i oss..mm...

Nu:
Just nu ligger CH och vilar lite på sängen..
Själv skulle jag vilja vila..men om jag lägger mig nu, så kommer jag inte upp mer idag..

Kvällen:
20.00 Idol.

Morgondagen:

Sista arbetsdagen på läääänge...
Ska komma på något smarrigt att bjuda mina kära kollegor på..
Tyvärr så blir det inte hembakat.. sorry...
Ni får trösta er med att tänka på alla gånger jag har bakat bullar! =)

Hej hej../Frida






Ps. i detta inlägg finns en lögn... Ds.




Postat av: Lotten

Lögnen:

Kära kollegor??

eller blir det hembakat??

Själv hoppas jag ju på att det blir så där gott hembakt som du har gjort.

2008-09-19 @ 10:45:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits