PrinsArvid och Tummen!

Hejsan hej!
Då var det Fredag igen då...
Arvids fjärde fredag.. veckopengsdag!!
Arvid får veckopeng varje Fredag.. än så länge har han sparat alla pengarna..
Jag försöker få honom att köpa godis.. men icke...

Idag har vi haft besök av Maria och Pelle!!
Arvid fick en present ! TUMMEN!!
Arvid verkade uppskatta Tummen.. han kollade mycket på den iaf :)

Här en bild av Arvid, Maria, Pelle och Tummen!


Nu ligger lilla prinsen och sover..
Själv håller jag på att koka mat..
Pastan kokas nu.. köttbullar skall värmas i micron..
Svärmorsköttbullar.. gott gott :)

Ikväll är det Fredagsmys för mig och Arvid..
Carl-Henrik jobbar och sliter.. :(

Men imorgonkväll så är det familjemys för hela familjen ..

Hej så länge/Frida och aRviD




Postat av: pernilla

Jaa men jag har typ kört stenhårt 1v nu.. nu blire lugnare. man måste kunna unna sej en burgare då å då.. anars kommer vikten aldrig hålla endå :) jag siktar på ca 1kg i veckan.. fast då jag kommer igång bättre med träningen så bygger man iofs muskler.jaja strand 2009 here we come.. visst då? ;) man ska skynda låångsamt.. Ska försöka hinna knäppa kort på grejerna nu i helgen.. bisy bisy


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits