En helkväll utan sambon...

Hej Fredagkväll...

Idag hade vi som sagt besök av Maria och Pelle...
Från kl. 16.00 har jag och Arvid varit ensam...
Arvid har sovit och sovit och ätit..

Själv har jag kollat på TV, suttit vid datorn och ätit...
Just nu har jag hela garderoben på golvet...
Fick för mig att jag skulle rensa och sortera...
Ideén var bättre i tanken än i verkligheten...

Ska sitta här och samla lite kraft...
Vad gjorde folk av all sin tid innan internet kom?
Och innan TVn.....

Kl23.30 kommer CH hem!
Pratade m. honom för ett tag sen, han sa att jag skulle få mat från McDonalds när han kom hem :-)
Underbara Carl-Henrik.... Jag o Arvid saknar dig!

Kram/ Frida & aRviD




Postat av: mli

Hehe självklart, skulle aldrig ställa mig och baka sönder en sån god deg ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits