Ändrade planer, dagens planer och plantorna...

Hejsan !
Idag skulle Camilla och lilla Nicole ha kommit hit på förmiddagen...
Men Camilla har drabbats av en jätteond rygg :(
Som tur är så fick hon tid hos doktorn redan idag, hoppas det löser sig!!

Klockan 14.00 är det tänkt att jag och Arvid ska vara på mitt jobb..!
Ska bli kul att komma dit en sväng.. kolla så att dem sköter sig ;)

Så här mysigt hade prinsen det imorse innan vi skjutsade
pappa Carl-Henrik till jobbet..

På bilden ser ni också "lillnallen".. Han var min favvorit när jag var barn :)



Ang. plantorna....
Jag och Carl-Henrik har 3st blommor i vårat hem...
2st orkideér, 1st annan blomma...
Hur överlever dem?  är det någon som är här på nätterna och vattnar dem??
Inte är det jag eller Carl-Henrik iaf... knasiga blommor.. men bra..!

Hej å hå.. =)




Postat av: Claes

Idag var lille Arvid extragullig tror jag. Han har till och med kostat på sig ett litet leende.

Claes

2008-10-17 @ 16:11:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits