Våran lilla gladfis :)

Måste bara lägga ut en bild på våran lilla gladfis :)



IDAG
Idag har vi haft besök här hemma!
4 mammor och 4 bebisar :)
Vi fikade, pratade och fikade lite mer...

SEN
Efter fikat åkte jag och Arvid ner till bowlinghallen och åt middag med CH.
Sen var det VIP på Pashion!
Köpte en foundation och en ögonskugga idag..

NU
Nu sitter Arvid i sin "pruttstol" och halvsover.. Sötknopp!!
Själv sitter jag och slösurfar lite...

IMORGON
Imorgon ska CH jobba eftermiddag... 17.00-23.30..
Innan han börjar jobba så ska vi handla mat..
Maten skall vi ta med oss till Barsta!
Ska bli sååå skönt att åka till Barsta ..

Hej så länge!




Postat av: Farmor

Men jösses så söt du är, hoppas att du får det trevligt i Barsta

puss och kram

farmor

farfar hälsar

2008-11-28 @ 11:24:44
Postat av: Claes

Jag har bytt mitt skrivbordunderlägg på datorn till gladfisen

Claes

2008-11-28 @ 15:50:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits