Väck inte den björn som sover...

Hej !

Idag har vi haft familjedag :)


Imorse var vi och vägde och mätte Arvid!!
6060 gram, och 62cm lång !!!
Inte konstigt att mina armar börjar kännas långa :)

Sen åkte vi in till Nordea inne på stan... satte över barnbidraget på mitt konto.
Sen ut till Birsta för lite klädshopping till prinsen!

5 pyjamas
2 byxor
1 body
1 mössa blev det...

Var tvungen att fota honom i mössan... sååå söt :)

(lite stor nu, men lagom om några veckor kanske...)

Vi åt lunch på Birsta City....
Donatello hette stället, och vi beställde varsin "dagens"
Pasta m. bacon och ädelostsås... fy fan vad dålig mat!!
Smakade ingenting.. misstänker starkt att det var en "pås-sås"
När man betalar 75:- så vill man liksom ha något bättre...
Nästa gång blir det McDonalds... tyvärrr.....


Nu är CH på träning, jag och Arvid sitter i soffan och myser.. :)

/Frida & aRviD




Postat av: pernilla

Tuusan jag hann inte gissa vikten... baaaaaaaaaaaaaad! bilden hittade jag på nätet nånstans.. minns inte var..

Postat av: Heidi

Elias har likadan mössa som Arvid har och den är lika stor på honom s

2008-11-24 @ 22:07:46
URL: http://silvermoon.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits